Новини авто індустрії - Autoindustry
Канал далекого зв'язку Канал далекого зв'язку - 27200 кГц ( 20-й) - у країнах СНД прийнятий у якості "каналу далекого зв'язку"... Однак про далекий зв'язок на СВ - розмову особливий....
Відхилення в підсилювачах Несправність може бути або в схемі пари фазних підсилювачів горизонтального й вертикального відхилення, виконаних відповідно на лампах Л7, Л8 і Л4...
Блок СВП для УКВ тюнера Перемикачі й для блоку СВП УКВ тюнера: На сайті про за цей рік був поміщений опис блоку СВП для УКВ тюнера саратовского радіоаматора...
Однокристальні Мікро ЕОМ Однокристальні Мікро-Эвм: Після придбання пакета програм із плаваючої коми ("Радіо", 1995, № 4, 5) багато читачів звернулися в редакцію із проханням...

Контакти Київ, вул. Садова-Самопливна, 15
+38 (044) 608-78-98 тел.
+38 (044) 167-89-93 факс
Інструменти й прилади Інструменти й приладиІнструмент і прилади для перевірки й ремонту. Комплект інструмента повинен складатися з електромонтажного, слюсарного й міряльного інструмента,...
Практичні завдання Практичні завданняПрактичні завдання і їхнє рішення. Припустимо, ви - людина серйозний і комп'ютери вручну не збираєте....
Електрична ємність Електрична ємністьПри зарядці батареї кожний тридцятимільйонний її акумулятор повинен мати по можливості однакову...
Прилад Синхроскоп Прилад СинхроскопСинхроскоп не працює в режимі розгорнення, що чекає. Перед з'ясуванням причини несправності перевіряється...
Виготовлення черв'ячного редуктора
Верстат для нарізування зубів черв'ячного колеса: У радіоаматорській практиці многим доводилося зіштовхуватися із проблемою виготовлення черв'ячного редуктора - для верньерно-шкального пристрою, електропривода виконавчого механізму, кермової машинки радиоуправляемой моделі й ін. Відомо, що виготовити черв'яка й черв'ячне колесо з необхідними характеристиками можна тільки на спеціальні металообробні верстатах

Однак радіоаматори знайшли спосіб, що дозволяє в ряді випадків вирішити цю проблему. Як черв'як вони використовують звичайний метричний гвинт, а черв'ячне колесо до нього виготовляють або на звичайному токарському верстаті [1], або за допомогою найпростішого пристосування. І все-таки, коли мені треба було виготовити таку черв'ячну пару для кермової машинки радиоуправляемой моделі, я для нарізування зубів черв'ячного колеса зібрав простий, але оказавшийся дуже зручним верстат. Загальний вид верстата показаний на фото.

Робітником інструментом-фрезою-верстата служить стандартний чистовий (№ 3) мітчик 4, що вільно обертається в одному із двох отворів, просвердлених у сталевій стійці 3. Один отвір розрахований на установку мітчика Мб, а інше - М8. Стійка прикріплена двома гвинтами М5 до масивної підстави 1. Мітчик обертають ручкою 2, туго надягнутої на його чотиригранний хвостовик

Заготівля 5 черв'ячного колеса вільно обертається на валу 8, установленому на кулісі верстата. Куліса складається із двох міцних сталевих планок 6, з'єднаних болтом М8. У болті просвердлені діаметральний отвір і нарізаний різьблення М5 (припустиме різьблення М4). В отвір ввернуть регулювальний гвинт 7, вільним кінцем упирающийся в підставу. У підставі під гвинт висвердлене поглиблення

Куліса може гойдатися навколо складального болта Мб, яким вона прикріплена до стійки. При загвинчуванні регулювального гвинта куліса піднімається до дотику обода заготівлі колеса до зубців мітчика. Ручкою обертають мітчик, і він прорізає канавки на ободі заготівлі, плавно її повертаючи на валу 8. Обертаючи мітчик і періодично піднімаючи кулісу регулювальним гвинтом, поступово формують зуби черв'ячного колеса

Якщо в редукторі черв'ячне колесо буде обертатися в межах частини обороту, як це часто буває в кермових машинках моделей, особливих проблем з вибором діаметра заготівлі й глибини профілю нарізки колеса звичайно не буває. Якщо ж черв'ячне колесо повинне обертатися на повний оборот, необхідний попередній розрахунок діаметра заготівлі для того, щоб на окружності колеса уклалося ціле число зубів. При недотриманні цієї умови частина зубів виявиться зрізаною. Заготівля являє собою диск діаметром D, з осьовим отвором під вал верстата. Діаметр заготівлі варто виконати можливо точніше, осьове биття повинне бути мінімальним, тому її найкраще виточити на токарському верстаті
(c)2010-2014 - Права захищені