Новини авто індустрії - Autoindustry
Канал далекого зв'язку Канал далекого зв'язку - 27200 кГц ( 20-й) - у країнах СНД прийнятий у якості "каналу далекого зв'язку"... Однак про далекий зв'язок на СВ - розмову особливий....
Відхилення в підсилювачах Несправність може бути або в схемі пари фазних підсилювачів горизонтального й вертикального відхилення, виконаних відповідно на лампах Л7, Л8 і Л4...
Блок СВП для УКВ тюнера Перемикачі й для блоку СВП УКВ тюнера: На сайті про за цей рік був поміщений опис блоку СВП для УКВ тюнера саратовского радіоаматора...
Однокристальні Мікро ЕОМ Однокристальні Мікро-Эвм: Після придбання пакета програм із плаваючої коми ("Радіо", 1995, № 4, 5) багато читачів звернулися в редакцію із проханням...

Контакти Київ, вул. Садова-Самопливна, 15
+38 (044) 608-78-98 тел.
+38 (044) 167-89-93 факс
Інструменти й прилади Інструменти й приладиІнструмент і прилади для перевірки й ремонту. Комплект інструмента повинен складатися з електромонтажного, слюсарного й міряльного інструмента,...
Практичні завдання Практичні завданняПрактичні завдання і їхнє рішення. Припустимо, ви - людина серйозний і комп'ютери вручну не збираєте....
Електрична ємність Електрична ємністьПри зарядці батареї кожний тридцятимільйонний її акумулятор повинен мати по можливості однакову...
Прилад Синхроскоп Прилад СинхроскопСинхроскоп не працює в режимі розгорнення, що чекає. Перед з'ясуванням причини несправності перевіряється...
Прилад Синхроскоп
Синхроскоп не працює в режимі розгорнення, що чекає. Перед з'ясуванням причини несправності перевіряється правильність установки перемикачів і ручок керування приладом: перемикач роду розгорнення Пкъ переводиться в положення "Ждущая", перемикач швидкості розгорнення Пк--У положення, що відповідає тривалості досліджуваного сигналу, тумблер синхронізації Пке включається на "Внутр." (при запуску розгорнення, що чекає, досліджуваним сигналом), ручка потенціометра регулювання амплітуди синхронізації 10об "Посилення" виводиться вправо до одержання "стійкого зображення. Якщо розгорнення відсутня, перевіряється справність генератора розгорнення, що чекає, виконаного на лампах Jig (6П9) і Лю (6Н9С) за схемою мультивібратора.

розгорнення, Що Чекає, може не запускатися через дефект підсилювача синхронізації, що працює на лампі Л15 (6Ж4), з анода якої знімається негативний імпульс для запуску генератора. Відсутність негативного імпульсу для запуску розгорнення, що чекає, із затримкою (перемикач Я/Cs установлюється в положення "Із затримкою") може (бути внаслідок несправності лампи Л6 (6Н7С), що працює в режимі замкненого несиметричного мультивібратора.

Причиною відсутності розгорнення, що чекає, із затримкою може бути й дефект змінного опору, за допомогою якого змінюється час затримки розгорнення, що чекає, у межах від 10 до 100 мк/сек. Перевіряється справність контактів перемикачів Пкъ і Пкъ, потенціометра R�про, дефект яких також може бути причиною відсутності розгорнення, що чекає. Заміна несправних ламп Л Лю, Л15 і "/716 не вимагає звичайно додаткового підстроювання.

Варто лише перевірити поріг самозапуску ждущей раз-верткі й при необхідності зробити регулювання чутливості й стійкості генератора розгорнення, що чекає, змінним опором R?4, розташованим на правій стороні верхньої горизонтальної панелі шасі (движок R74 виведений наверх). При регулюванні порога самозапуску генератора розгорнення, що чекає, тумблер синхронізації Пке встановлюється в положення "Внутр.", тумблер полярності синхронізації перемикається на знак мінус.

Немає посилення досліджуваного сигналу по вертикалі. Щоб визначити причину відсутності посилення по вертикалі при подачі на вхід приладу досліджуваної напруги, варто перевірити проходження сигналу по основних елементах каналу посилення сигналу. Насамперед перевіряються: вхідний декадний східчастий аттенюатор Я/Ci, катодний повторювач на лампі Л (6П9), аттенюатор ПК2, трехкаскадный підсилювач вертикального відхилення на лампах Л2 (6Ж4), Лг (6Ж4), і Л а, Л 5 (останні є оконечным парафазным каскадом), що розв'язують електролітичні конденсатори З15, З20, З34, а так само змінний опір R12, що плавно змінює величину вхідного сигналу.

Причина несправності може бути в лінії затримки в катоді лампи Л (24 секції, величина індуктивності L кожної ланки близько 14 мкгн, ємність кожного конденсатора Із близько 40 пФ, хвильовий опір близько 550 ом). Монтаж лінії розташований в екрані, установленому на лівій стороні верхньої горизонтальної панелі шасі. Якщо буде потреба корекція смуги пропущення здійснюється подстроечными конденсаторами З2 (положення аттенюатора ПК1 1:10), З3 (положення аттенюатора ПК 1:10) і З5 (положення аттенюатора ПК1 : 100).
(c)2010-2014 - Права захищені