Новини авто індустрії - Autoindustry
Канал далекого зв'язку Канал далекого зв'язку - 27200 кГц ( 20-й) - у країнах СНД прийнятий у якості "каналу далекого зв'язку"... Однак про далекий зв'язок на СВ - розмову особливий....
Відхилення в підсилювачах Несправність може бути або в схемі пари фазних підсилювачів горизонтального й вертикального відхилення, виконаних відповідно на лампах Л7, Л8 і Л4...
Блок СВП для УКВ тюнера Перемикачі й для блоку СВП УКВ тюнера: На сайті про за цей рік був поміщений опис блоку СВП для УКВ тюнера саратовского радіоаматора...
Однокристальні Мікро ЕОМ Однокристальні Мікро-Эвм: Після придбання пакета програм із плаваючої коми ("Радіо", 1995, № 4, 5) багато читачів звернулися в редакцію із проханням...

Контакти Київ, вул. Садова-Самопливна, 15
+38 (044) 608-78-98 тел.
+38 (044) 167-89-93 факс
Інструменти й прилади Інструменти й приладиІнструмент і прилади для перевірки й ремонту. Комплект інструмента повинен складатися з електромонтажного, слюсарного й міряльного інструмента,...
Практичні завдання Практичні завданняПрактичні завдання і їхнє рішення. Припустимо, ви - людина серйозний і комп'ютери вручну не збираєте....
Електрична ємність Електрична ємністьПри зарядці батареї кожний тридцятимільйонний її акумулятор повинен мати по можливості однакову...
Прилад Синхроскоп Прилад СинхроскопСинхроскоп не працює в режимі розгорнення, що чекає. Перед з'ясуванням причини несправності перевіряється...
Удосконалений блокатор стартера
Удосконалений блокатор стартера: По наших дорогах бігає ще чимало автомобілів, не оснащених блокатором стартера. Тим, хто поки не знає, що таке блокатор і яка його роль, рекомендуємо прочитати матеріали, зазначені в списку літератури до цієї статті. Тут же скажемо тільки: водій легковика без блокатора постійно ризикує вивести з ладу двигун власними руками

Описуваний пристрій - удосконалений варіант опублікованого мною раніше й відрізняється від подібних, наприклад, тим, що придатно для більшості моделей автомобілів як з контактної, так і безконтактної системами запалювання. Загальний принцип дії блокатора залишився колишнім. Постійна часу зарядки й наступної, після відкривання тринистора VS1 (див. схему), дозарядки пускового конденсатора З1 обрана достатньої для надійного включення тринистора, з одного боку, а з іншого боку - для захисту його від можливого вимикання при дребезге контактів замка запалювання в момент пуску двигуна стартером

На відміну від пристрою [1] в удосконаленому варіанті змінена схема ланцюга керування тринистором VS1, виключений малопотужний тринистор VS2, малонадійний конденсатор ДО50-6 великої ємності замінений малогабаритним ДО 50-ЗА порівняно малої ємності. Зменшено загальне число елементів. Ці зміни дозволили спростити блокатор, зменшити його габарити й підвищити надійність

Діоди VD2, VD3, конденсатор З1 і те- коограничительные резистори R1, R2 утворять ланцюг керування тринистором VS1, а ланцюг з діода VD4, включеного зустрічно, і резистора R2 розряджає через малий опір навантаження RH бортової мережі конденсатор З1 при розмиканні контактів SA1.1 замка. Сумарне навантаження RH у бортовій мережі становлять контрольно-вимірювальні прилади (измеряющие рівень палива в баку, тиск масла в системі та ін.), контрольні лампи, обмотка збудження генератора й інші

При повороті ключа запалювання в положення "Запалювання" замикається контактна група SA1.1 замка й напруга харчування надходить до ланцюгів електроустаткування автомобіля й на висновок 4 блокатори. Діод VD4 закритий, і пристрій перебуває у вихідному стані

Подальший поворот ключа запалювання в положення "Стартер" приводить до замикання контактів SA1.2. Напруга надходить на висновок 3 (на анод тринистора VS1). Через діоди VD2, VD3, резистор R1, керуючий перехід тринистора й обмотку реле ДО1 протікає імпульс зарядки конденсатора З1. Цей імпульс відкриває тринистор, що включає реле ДО1 стартера. Конденсатор З1 продовжує заряджатися через резистор R2 практично до напруги харчування, після чого діоди VD2 і VD3 закриваються
(c)2010-2014 - Права захищені