Новини авто індустрії - Autoindustry
Канал далекого зв'язку Канал далекого зв'язку - 27200 кГц ( 20-й) - у країнах СНД прийнятий у якості "каналу далекого зв'язку"... Однак про далекий зв'язок на СВ - розмову особливий....
Відхилення в підсилювачах Несправність може бути або в схемі пари фазних підсилювачів горизонтального й вертикального відхилення, виконаних відповідно на лампах Л7, Л8 і Л4...
Блок СВП для УКВ тюнера Перемикачі й для блоку СВП УКВ тюнера: На сайті про за цей рік був поміщений опис блоку СВП для УКВ тюнера саратовского радіоаматора...
Однокристальні Мікро ЕОМ Однокристальні Мікро-Эвм: Після придбання пакета програм із плаваючої коми ("Радіо", 1995, № 4, 5) багато читачів звернулися в редакцію із проханням...

Контакти Київ, вул. Садова-Самопливна, 15
+38 (044) 608-78-98 тел.
+38 (044) 167-89-93 факс
Інструменти й прилади Інструменти й приладиІнструмент і прилади для перевірки й ремонту. Комплект інструмента повинен складатися з електромонтажного, слюсарного й міряльного інструмента,...
Практичні завдання Практичні завданняПрактичні завдання і їхнє рішення. Припустимо, ви - людина серйозний і комп'ютери вручну не збираєте....
Електрична ємність Електрична ємністьПри зарядці батареї кожний тридцятимільйонний її акумулятор повинен мати по можливості однакову...
Прилад Синхроскоп Прилад СинхроскопСинхроскоп не працює в режимі розгорнення, що чекає. Перед з'ясуванням причини несправності перевіряється...
Зарядка акумуляторів
Небагато про зарядку никель-кадмиевых акумуляторів: Проблеми зарядки никель-кадмиевых акумуляторів і батарей, що становляться з них, як і раніше хвилюють як наших, так і закордонних радіоаматорів.

матеріал, що тут Поміщається - це порівняно короткі тези статті "Деякі міркування про зарядку никель-кадмиевых акумуляторів і зарядних пристроїв", опублікованої в листопадовому номері 1995 року чеського сайту "Amaterske Radio". Можливо, у читачів "Радіо" теж накопичений досвід по зачіпається вопросу, щоМ. Редакція готова розповісти й онем.

Від будь-якого зарядного пристрою ми очікуємо, насамперед, його здатності передати заряджається аккумулятору, що, або батареї акумуляторів відповідний електричний заряд. Це вимога звичайно доповнюється побажаннями забезпечити швидкість зарядки, зручність користування, усунути так званий "запам'ятовувальний" ефект акумулятора. Важливою вимогою є також забезпечення безпеки експлуатації.

Сюди ставляться й безпека обслуговування, і захист заряджених акумуляторів, і властиво зарядного пристрою від виходу з ладу при будь-яких помилках користувача (іноді це називають "захистом від дурня"). Важко собі представити, що здатно накоїти навколо себе акумулятор, що вибухнув. Той, хто це вже випробував, охоче погодиться, що зневажати безпекою не можна й сподіватися тільки на аварійний вимикач не коштує

При зарядці батареї кожний тридцятимільйонний її акумулятор повинен мати по можливості однакову реальну електричну ємність. Існує кілька способів визначення моменту закінчення зарядки акумулятора. От деякі з них

1. При зарядці акумулятора постійним, що не змінюється й не вимірюваним, струмом її припиняють вручну після закінчення часу, достатнього для повної зарядки. На такий режим орієнтовані багато хто найбільш дешеві зарядні пристрої. Зарядний струм при цьому повинен бути близько 10% від чисельного значення ємності акумулятора, а краще - ще менше. Наприклад, для акумулятора ємністю 600 мА год досить, щоб струм був близько 60 мА. Зарядка йде повільно, однак навіть при значному перезарядженні акумулятор ушкоджений не буде
(c)2010-2014 - Права захищені